ÚJABB INFORMÁCIÓK A KÉPZÉSEK LEBONYOLÍTÁSÁVAL KAPCSOLATBAN

Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a lehető legjobban alkalmazkodjunk a kialakult helyzethez. Szeretnénk újabb részletekről tájékoztatni titeket a képzések lebonyolításával kapcsolatban.

Hogyan tartjuk meg a képzéseinket a vészhelyzet alatt?

1. Arra kérjük a jelentkezőket, ha megfázásos, influenzás tüneteket tapasztalnak magukon és lázuk is van inkább maradjanak otthon.
2. Biztosítjuk a kézmosás lehetőségét a képzés helyszínén. Sajnos szájmaszkot és kézfertőtlenítőt mi sem tudunk beszerezni, pedig ezeket is szívesen adnánk…
3. Nagy erővel dolgozunk az online, távrészvétel lehetőségén. Ez várhatóan a következő budapesti képzésre már összeáll. Ez nem jelent „igazi” távoktatást abban az értelemben, hogy ugyanaz az anyag kerül átadásra előadások és prezentációk formájában, mint amely a személyes jelenlét során kerülne. A különbség annyi, hogy aki azt a formát választja az otthona biztonságában tanulhatja végig a képzéseket. Ennek az előnye a nagyobb biztonság és a képzés idejének rugalmasabb elosztási lehetősége. A képzésre fordított idő viszont nem változik, az ugyanúgy 60 tanóra. A hátránya, hogy a felmerülő kérdések feltevéséhez meg kell várni az online konzultációs időpontokat, amikor videókonzultáció keretében lehet ezeket feltenni személyesen az előadóknak. A másik hátránya, hogy igényel némi alapvető technikai, informatikai ismeretet, de úgy gondoljuk, aki tudja használni a Facebook-ot, annak ez nem fog nehézséget okozni!

Hogyan lehet jelentkezni az online képzési formára?

1. Amint kész az online képzés technikai háttere, elküldjük minden jelentkezőnek a szükséges információkat. Erre mindig az adott képzés indulása előtti napokban kerül majd sor. A következő budapesti képzés esetében ez legkésőbb csütörtökig megtörténik!

Különbözik valamiben az online képzés tartalma az eredetitől?

1. Semmiben, ez ugyanaz a képzés. Ugyanúgy hatvan tanórát vesz igénybe a teljesítése, ugyanazokat az elméleti és gyakorlati ismereteket adjuk át, az eredetivel megegyező tematika alapján

2. A fő különbség az lesz, hogy a sokkal több előadás mellé adunk majd a megértést segítő prezentációkat, illetve a sokkal közvetlenebbül tudunk a résztvevők figyelmébe ajánlani kiegészítő anyagokat.

3. A kérdéseket előre egyeztetett időpontban videó chat-en keresztül lehet majd feltenni.

Ha további kérdéseitek vannak, írjátok meg bátran a kmtakademia@gmail.com címre!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük