Blog

Mese? Mese!

Mesélni jó, mesét hallgatni öröm és mesét nézni is hasznos mulatság. Mindegy, hogy melyiket és melyik életkorban? Korábban nem volt ismert a gyermekmese fogalma. Felnőttek meséltek felnőtteknek. Abból merített erőt

Tovább olvasom »

Definíció helyett: Mi az a neuropedagógiai szemléletmód?

Amikor gyerekekkel dolgozunk, neveljük, tanítjuk, fejlesztjük őket, vagy csak egyszerűen játszunk velük jó, ha tudatosítjuk, az idegrendszerüket változásra stimuláljuk! Hasznos lehet, ha észben tartjuk, hogy ezek a változások milyen törvényszerűségeket követnek, mert ez a tudás segítheti a pedagógiai tudatosságunkat, reálisabbá teheti a gyermekekkel szembeni elvárásainkat, hatékonyabbá a fejlesztő erőfeszítéseinket.

Tovább olvasom »

Coaching szemléletű konzultációvezetés?

Legyen szó a pedagógiai munka bármely területéről – fejlesztés, iskolai, óvodai munka, szervezés, tervezés – biztosan találkozhatsz megkerülhetetlen helyzetekkel, körülményekkel, konfliktusokkal, kommunikációs buktatókkal . A konzultáció fogalmát értelmezhetjük egyéni és

Tovább olvasom »

13 +1 tény a stresszről

14. Az izomkontroll módszer alkalmazásának eredménye a stressz oldódása lelki szinten. Akár egy-két alkalommal oldhatók az évtizedek óta hurcolt tudatos vagy tudattalan sérelmek, fájdalmak.

Tovább olvasom »

Indul a kutatás!

A KMT Akadémia céljai közt nem csak a Komplex mozgásterápia fejlesztő módszer népszerűsítése, oktatása szerepel. Részt kívánunk venni a pedagógusok, fejlesztők szélesebb körű támogatásában is. Ezt a célt is szolgálja

Tovább olvasom »
X