• Kezeld hatékonyan és pozitívan

    a szakmai kihívásokat: tájékozódj, ismerkedj, kérdezz!

  • Szerezz visszajelzéseket

    szakmai munkádról, töltődj fel és növeld szakmai önbizalmadat!

  • Építs új és gyümölcsöző szakmai kapcsolatokat!

    Szerezz új információkat KMT fejlesztő kollégáktól, éld át a kompetencia érzését!

Milyen problémára nyújt megoldást a szakmai nap?

KMT szakmai nap

Miben segít neked ez a nap?

Ki vezeti a szakmai napot?

Picture of Perjési-Jámbor Kata

Perjési-Jámbor Kata

Komplex mozgásterápia oktató, gyógypedagógus

Üdvözöllek a Komplex Mozgásterápia módszertanában járatos szakemberek találkozóján! Ez a szakmai nap kivételes lehetőség arra, hogy összegyűljünk, megosszuk tapasztalatainkat, és naprakész információkat szerezzünk a KMT módszertannal kapcsolatos fejlesztésekről. Emellett lehetőség nyílik más fejlesztő módszertanokkal való kapcsolatépítésre és a szakmai közösség erősítésére.

Szeretettel várlak ezen a különleges napon!

Vendégünk: Rádonyi Krisztina - Kineziológus, SzomatoDráma szakember, Ultrarövid terápiás konzulens

Kineziológus vagyok, SzomatoDráma szakember, Ultrarövid Terápiás konzulens…és még sorolhatnám a számomra kedves és hatékony módszereket, melyeket 2007 óta tanulok a magam és mások fejlődése érdekében. Mindezek mellett az analitikus, elemző énem is fontos szerepet kap a munkám során, melynek köszönhetően kaptam ezt a megtisztelő meghívást, erre a Szakmai Napra, hogy a rajzelemzésről beszéljek majd.

Szeretem amit csinálok, mert szeretem megérteni az embereket, szeretem velük együtt kibogozni a szálakat, melyek az aktuális elakadásukat okozzák egy jelen élethelyzetükben, és amikor ez sikerül jó érzés látni, nyomon követni a fejlődésüket.

Egyik, számomra igen hasznos segítségem a rajzelemzés, melynek lényege, hogy megtanuljunk olvasni a rajzban rejtőző, de ugyanakkor nagyon beszédes jelekből, mely által megismerjük a gyermek (és felnőtt) rajzok izgalmas világát és azok fontos mély mondanivalóját. A gyerekek (és felnőttek), rajzaikon keresztül tudnak üzenni nekünk, amikor szavakkal nem tudják megfelelően kifejezni magukat, érzelmi világuk hogylétéről. Goodenough így fogalmaz: “A gyermek nem azt rajzolja, amit tud, hanem sokkal inkább azt amit érez.” Ehhez igyekszem minél több információt adni, hogy milyen szempontok alapján tudjuk értelmezni az adott rajzokat és hogyan kezdeményezzünk beszélgetést a kliensünkkel, a rajzoló személlyel az észlelt jelekről. 

Beszélek térszimbolikáról, archetipusokról, szakaszolásról és még sok izgalmas dologról amelyek segítségével a rajzok nyitott könyvvé válhatnak. Lehetőségünk lesz beszélgetni, hogyha valakinek kérdése van a témával kapcsolatban nagy örömmel igyekszem azt megválaszolni, jelen tudásom szerint. 

Várok minden érdeklődőt nagy szeretettel!

Mire számíthatsz a szakmai napon?

A Szakmai Nap Programja

9:30 – Érkezés, regisztráció

10:00 – Megnyitó, a szakmai nap menete

10:15 – Nyitókör – bemutatkozás, motivációk, ismerkedés

11:00 – Kávészünet

11:15 – Betekintés a rajzelemzésbe – előadás

12:00 – Ebédszünet

13:30 – A szekcióbeszélgetések felvezetése

13:45 – Szekció kerekasztal beszélgetések több körben, közben kávé, tea, nasi:

A KMT mellett alkalmazható kiegészítő fejlesztések, tapasztalatcsere

Szakmai kérdések, dilemmák az egyéni fejlesztésről

Szakmai kérdések, dilemmák a csoportos fejlesztésről

Amikor a KMT már nem elég… szakember ajánló

15:00 – Zárókör: visszajelzések, a szekciók tapasztalatainak összegzése, kérdések és válaszok

16:00 – A szakmai nap zárása

Technikai tudnivalók