Manuálterápia a kranioszakrális áramlás helyreállításáért

Jelentkezési határidő: 2023.12.29. 12 óra

Tanfolyam leírása

A saját ritmusok kialakulásának alapja a kranioszakrális áramlás.

Megalapozza a légzés, keringés, az emésztőrendszer perisztaltikája, az agyhullámok szinuszritmusát. Ha a kranoszakrális áramlás valamilyen oknál fogva szétzilálóik a saját alapritmusok szétesnek, összekuszálódnak. Ilyenkor elsősorban az alkalmazkodási reakciók elégtelenül működnek. Következménye magatartászavar, tanulászavar, figyelemzavar, a mozgás összerendezetlensége, álmatlanság, szorongás, a test különböző pontjain megjelenő fájdalmak lehetnek.

Az ember társas lény. Az emberi kapcsolatok épülésében nagy szerepet kap az érintés. A kezelés során a kezelő a kliens testének meghatározott pontjaira helyezi finoman a kezét. Az érintés hatására ellazulnak az izmok, helyükre csúsznak a csontok, oldódnak a blokkok a testben és a lélekben. A kezelés helyreállítja a liquor áramlását. A kezelt zónához tartozó szervek működése javul, a tünetek enyhülnek.

Tematika

  • Elmélet: a kranioszakrális rendszer ismertetése és működése és hatása az egyéb szervrendszerekre, a saját ritmusok felépülésére
  • A láb, a kismedence, a mellkas kezelése, gyakorlás
  • A fej anatómiai képletei: koponyacsontok, koponyavarratok, a varratok funkciói
  • A fej (állkapocs, tarkócsont, járomcsont, homlokcsont, falcsont, halántékcsont, ékcsont) kezelése
  • Teljes kezelés begyakorlása
  • Kiegészítő gyakorlatok

Milyen területeken segíthetsz a tanfolyamon tanultakkal?

Részvételi díj

84
000
Ft
  • Regisztrációs díj (a részvételi díjon felül fizetendő):
  • Kedvezmény nélkül 21.000 Ft
  • (Komplex mozgásterápiás fejlesztők munkaközössége - Facebook csoport tagoknak 12.000 Ft
  • KMT Akadémia tagoknak 0 Ft

Szükséges eszközök, melyekről a részvevőnek kell gondoskodnia:

  • 1 db lepedő
  • 2 db kb. 70×100 cm takaró vagy törölköző
  • kispárna
  • füzet
  • íróeszköz

Jelentkezz most a gombra kattintva!

Jelentkezem a tanfolyamra

Oktatók

Kulcsár Mihályné

Neuropedagógus, a KMT módszerének kidolgozója