A tanulás tudás és ismeretek bevésése, információk megjegyzése és visszaidézésének képessége. Folyamat, melynek során megváltozik a viselkedésünk, idegrendszerünkben változás indul Tovább
Mesélni jó, mesét hallgatni öröm és mesét nézni is hasznos mulatság. Mindegy, hogy melyiket és melyik életkorban? Korábban nem volt Tovább
Amikor gyerekekkel dolgozunk, neveljük, tanítjuk, fejlesztjük őket, vagy csak egyszerűen játszunk velük jó, ha tudatosítjuk, az idegrendszerüket változásra stimuláljuk! Hasznos Tovább
Legyen szó a pedagógiai munka bármely területéről – fejlesztés, iskolai, óvodai munka, szervezés, tervezés – biztosan találkozhatsz megkerülhetetlen helyzetekkel, körülményekkel, Tovább
Mi a KMT Akadémia? A KMT Akadémia a Komplex mozgásterápia fejlesztőeljárás szervezete. Képző, támogató, továbbképző szakmai szervezet vagyunk. Célul Tovább
14. Az izomkontroll módszer alkalmazásának eredménye a stressz oldódása lelki szinten. Akár egy-két alkalommal oldhatók az évtizedek óta hurcolt tudatos Tovább
A KMT Akadémia céljai közt nem csak a Komplex mozgásterápia fejlesztő módszer népszerűsítése, oktatása szerepel. Részt kívánunk venni a pedagógusok, Tovább
Mesélj, kérlek, egy kicsit magadról! Milyen összefüggések vannak a pályád és a magánéleted közt? Amit tudnotok kell rólam, a magán Tovább
Milyen kapcsolatban vagy a KMT – vel? Mit tudhatunk meg rólad? Katolikus hittanár vagyok és meseterapeuta, többféle meseterápiával kapcsolatos képzést Tovább
Bemutatkozik, Rumi Melinda, neuropedagógus, a Neuropedagógiai Intézet vezetője, komplex mozgásterápia oktató. Tovább